Generalforsamling, Handicapturnering og DM

Årets generalfosamling i Distrikt Nordjylland afholdes

Onsdag den 6. maj 2015 kl. 18.00

Indbydelse følger senere.

DBf har tilrettelagt  en landsdækkende handicapturnering søndag den 19. april 2015 fra kl. 13.00 og cirka 30 spil frem. I Nordjylland vil turneringen blive afholdt i BK-nords lokaler på Revlingebakken, 9000 Aalborg. Som med alle øvrige par turneringer i distriktets regi vil Mathias Bruun være ansvarlig for afviklingen af arrangementet. Mathias Bruun er som bekendt medlem af distriktens bestyrelse. Indbydelse følger.

Som det måske er nogle bekendt, er indskuddet til Bridgefestivale i Svendborg hævet. Det har givet anledning til spørgsmål til bestyrelsen om DM. Bestyrelsen ser ingen grund til at afvige fra en lang praksis med, at distriktet betaler indskud til DM finalerne. En ændring af praksis må ud fra et almindeligt demokratisk princip først kunne ske efter en generalforsamling, hvor emnet har været drøftet. Ændringer kan derfor efter bestyrelsen opfattelse først komme på tale til Bridgefestivalen 2016.

Sagerne har været drøftet på bestyrelsen møde søndag den 25. januar 2015.

På bestyrelsens vegne

Bo Blach, formand

Der er lukket for kommentarer.